خبرگزاری کار ایران

اتحادیه عرب خواستار آتش‌بس در سوریه در عید قربان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۳۱

اتحادیه عرب به زودی بیانیه‌ای مشترک با سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل صادر کرده و در آن بر لزوم برقراری آتش‌بس در سراسر سوریه و اجازه ورود کمک‌های انسانی به میلیون‌ها سوری تاکید می‌شود.

«نبیل العربی» دبیرکل اتحادیه عرب خواستار برقراری آتش‌بس در سراسر سوریه در روز عید قربان شد.
به گزارش ایلنا به نقل از الیوم السابع، العربی تاکید کرد که اتحادیه عرب به زودی بیانیه‌ای مشترک با سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل صادر کرده و در آن بر لزوم برقراری آتش‌بس در سراسر سوریه و اجازه ورود کمک‌های انسانی به میلیون‌ها سوری تاکید می‌شود.
وی در افتتاحیه نشست اضطراری نمایندگان دائمی در اتحادیه عرب گفت که وی با «اکمل الدین احسان اوغلو» دبیر کل سازمان همکاری اسلامی و «اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در مورد برقراری آتش‌بس در سوریه در روز عید قربان رایزنی کرده است.
دبیر کل اتحادیه عرب افزود که برای برقراری آتش‌بس در سوریه در روز عید قربان با «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل نیز تماس برقرار می‌کند.
وی در این نشست فاش کرد که به احتمال زیاد نشستی در سطح وزرای خارجه عرب به منظور بررسی مقدمات برگزاری کنفرانس بین المللی ژنو ۲ و حمایت از ائتلاف مخالفان سوری در این کنفرانس برگزار می‌شود.
العربی همچنین گفت که ابراهیمی برای بررسی کنفرانس ژنو ۲،۲۸ ماه جاری میلادی به قاهره سفر می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز