خبرگزاری کار ایران

مقام لبنانی:

تصمیم برای حذف سیاسی سعد الحریری اتخاذ شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۹۱۹

وزیر پیشین لبنان از وجود تصمیم قطعی برای پایان دادن به پروژه سیاسی جریان المستقبل و رئیس آن خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «وئام وهاب»، وزیر پیشین لبنان و رئیس حزب «وحدت عربی»، امروز -‌یکشنبه- فاش کرد که تصمیم قطعی برای پایان دادن به پروژه سیاسی جریان المستقبل و رهبر آن «سعد حریری»، نخست‌وزیر پیشین این کشور اتخاذ شده است.

وهاب در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری الجدید گفت: «تصمیمی برای بسته شدن منزل سعد حریری اتخاذ شده است و من فکر می‌کنم که سعد حریری نیز به عنوان یک پروژه به پایان رسیده است». 

وی توضیح داد که شرایط صندوق بین‌المللی پول سخت است و حمایت‌ها باید مرحله به مرحله حذف شوند‌. 

این مقام لبنانی افزود: «نجیب میقاتی، نخست‌وزیر لبنان با اخراج ریاض سلامه، رئیس بانک مرکزی موافقت نخواهد کرد و میشل عون، رئیس‌جمهوری نیز توان این کار را ندارد». 

وی در ادامه گفت: «دولت جدید با توافق بین‌المللی روی کار آمد و کار خواهد کرد و هر دولت جدیدی که در لبنان تشکیل شود، مانند دولت‌های قبلی به ویژه مدل‌های پیش از ۱۷ اکتبر نخواهد بود».

وهاب همچنین با اشاره به ورود کشتی ایرانی به طرطوس افزود: «سید حسن نصرالله فردا ورود نفتکش‌ها به لبنان را اعلام خواهد کرد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز