خبرگزاری کار ایران

کنگره آمریکا خواستار موضع تند در مورد تحریم‌ها علیه ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۱۰

در حالی برخی از اعضای کنگره خواستار ادامه رویکرد تند علیه ایران هستند که برخی از اعضای مجلس سنا و مسوولان آمریکایی خواستار تعلیق تحریم‌های جدید علیه ایران شدند.

برخی اعضای کنگره آمریکا از «باراک اوباما» رئیس جمهوری این کشور خواستند که موضع تندی در مورد تحریم‌ها علیه ایران اتخاذ کند.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، برخی از اعضای دموکرات و جمهوری‌خواه کنگره آمریکا طی نامه هایی جداگانه از اوباما خواستند که همچنان به رویکرد تند و ادامه تحریم‌ها علیه ایران ادامه دهد.

این در حالی است که یکی از مسوولان بلندپایه در دولت این کشور از احتمال کاهش تحریم‌های تحمیلی علیه تهران به شکل سریع در صورت اتخاذ برخی گام‌ها توسط ایران خبر داد.
در همین حال ۱۰سناتور جمهوری‌خواه و دموکرات مجلس سنای آمریکا نیز در آستانه دور جدید مذاکرات ایران و گروه ۱ + ۵ اعلام کردند که اگر ایران در برنامه هسته‌ای خود تجدیدنظر کند، آماده تعلیق تحریم‌های جدید علیه این کشور هستند.
این ۱۰ سناتور در نامه‌ای به رئیس جمهوری آمریکا خواستار آن شدند که آمریکا و دیگر مذاکره کنندگان با ایران مساله توافق بر سر «تعلیق در برابر تعلیق» را مورد بررسی قرار دهند.
بر اساس این توافق، ایران غنی سازی را تعلیق کرده و در مقابل واشنگتن تحریم‌های جدید را به حالت تعلیق در می‌آورد.

ایران بار‌ها بر مسالمت آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود تاکید کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز