خبرگزاری کار ایران

اتحادیه کارکنان دولتی در کرانه باختری تهدید به اعتصاب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۲۲

رئیس اتحادیه کارکنان دولتی در کرانه باختری با اعلام این که در صورت عدم پذیرش خواسته های کارکنان توسط دولت رام الله از چهارشنبه اعتصابی نامحدود آغاز خواهد شد، بر لزوم رعایت قانون و پرداخت حق گرانی هزینه‌های معیشتی بر اساس قانون خدمت مدنی تاکید کرد.

رئیس اتحادیه کارکنان دولتی در کرانه باختری تهدید کرد در صورتی که دولت رام الله خواسته‌های کارکنان را برآورده نکند، از چهارشنبه آینده دست به اعتصاب نامحدود خواهد زد.
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «بسام زکارنه» تاکید کرد که سه شنبه آینده نشست شورای این اتحادیه به منظور بررسی تمامی اقدام‌های لازم با توجه به تعلل دولت رام الله در پذیرش و اجرای خواسته‌های کارکنان دولتی برگزار خواهد شد.
زکارنه تصریح کرد که این شورا با حضور وزرای دارایی و کشور دولت رام الله، شرایط کارکنان بخش دولتی و افزایش قیمت‌ها و کاهش حقوق و دستمزد‌ها را مورد بررسی قرار خواهد داد.
وی خواستار رعایت قانون و پرداخت حق گرانی هزینه‌های معیشتی بر اساس قانون خدمت مدنی شد.
وی همچنین گفت که دولت باید حقوق مازادی برای مشاغل خطرناک مانند مهندسان و کارگران مشغول به کار در معادن بزرگ و مشاغل مشمول مصوبه ۷۸ هیات دولت در سال ۲۰۰۵ تعیین کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز