خبرگزاری کار ایران

دانش‌آموزی در ایالت نوادای آمریکا یک معلم را کشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۶۶

دانش‌آموزی که مسئول این حمله شناخته شده در این ماجرا کشته شده است. پلیس می‌گوید که هنوز با قطعیت نمی‌تواند بگوید که این دانش‌آموز با تیری از تفنگ خودش کشته شده یا آن‌که فرد دیگری به وی شلیک کرده است.

دانش آموزی در یک مدرسه راهنمایی در ایالت نوادای آمریکا با شلیک تیر، یک معلم مدرسه را کشت و دو نفر از هم‌مدرسه‌ای‌هایش را مجروح کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، دانش‌آموزی که مسئول این حمله شناخته شده در این ماجرا کشته شده است.
پلیس می‌گوید که هنوز با قطعیت نمی‌تواند بگوید که این دانش‌آموز با تیری از تفنگ خودش کشته شده یا آن‌که فرد دیگری به وی شلیک کرده است.
با این حال مقام‌های پلیس می‌گویند که از تفنگ‌های پلیس هیچ تیری شلیک نشده است.
این حادثه در ساعت هفت و پانزده دقیقه صبح به وقت محلی و درست پیش از آنکه دانش آموزان به کلاس بروند، رخ داد.
بلافاصله بعد از این حادثه، دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی «اسپارکس» و یک مدرسه ابتدایی که در نزدیکی آن بود، به خانه‌هایشان فرستاده شدند.
یکی از دانش‌آموزان به یک رسانه محلی گفته که ماجرا در زمین بسکتبال روی داده است.
«کایل نوکام» دانش‌آموز ۱۳ ساله گفته که اول فکر می‌کرده صدای ترقه آمده اما بعد دیده که یکی از دانش‌آموزان تفنگی را به سمت یکی از معلمان نشانه رفت که به وی گفته بود تفنگش را زمین بگذارد.
کایل اضافه کرد: «بعد وی به معلم شلیک کرد و همه ما شروع کردیم به فرار کردن که در‌‌‌ همان حال صدای چهار پنج شلیک دیگر را هم شنیدیم.»
پلیس می‌گوید که ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن از نیروهای پلیس برای کنترل اوضاع به محل آمدند.
مقام‌های بیمارستانی می‌گویند که یکی از دو دانش‌آموزی که مجروح شده به اتاق عمل فرستاده شده و دیگری حالش خوب است.
خبرنگار آسوشیتدپرس که در محل بود، گزارش کرده که مادر و پدر‌ها برای به در بردن فرزندانشان به سمت مدرسه هجوم بردند و دیدار‌ها با اشک همراه بود.
کمتر از یک سال پیش در مدرسه «سندی هوک» در ایالت «کانتیکات» آمریکا فردی وارد مدرسه شده و ۲۰ دانش‌آموز دبستانی و شش تن دیگر را کشت و سپس به زندگی خود پایان داد.
بعد از آن حادثه در آمریکا تلاش‌های بسیاری برای وضع قوانین بیشتر برای خرید سلاح شد که البته به نتیجه نرسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز