خبرگزاری کار ایران

اسرائیل امروز درباره آزادی برخی اسرای فلسطینی تصمیم‌گیری می‌کند

کد خبر : ۱۱۵۸۷۸

رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مساله آزادی اسرای فلسطین به یک مساله تنش‌زا در کابینه نتانیاهو تبدیل شده است، به طوری که حزب «خانه یهودی» از تصمیم مربوط به آزادی اسرای فلسطینی انتقاد کرد.

پیش‌بینی می‌شود که کمیته وزارتی رژیم صهیونیستی متولی پرونده آزادی اسرای فلسطینی شامگاه امروز – یکشنبه - به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم تشکیل جلسه داده و فهرست اسامی اسرایی که قرار است هفته جاری در چارچوب مذاکرات میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی آزاد شوند را مشخص کند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مساله آزادی اسرای فلسطین به یک مساله تنش‌زا در کابینه نتانیاهو تبدیل شده است، به طوری که حزب «خانه یهودی» از تصمیم مربوط به آزادی اسرای فلسطینی انتقاد کرد.

این منبع افزود که برخی منابع نزدیک به «تزیپی لیونی» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی حزب خانه یهودی و نفتالی رئیس این حزب را به انجام اقدام‌های تحریک‌آمیز و اولویت دادن به شهرک‌سازی و ارجحیت دادن آن بر هرگونه مصلحت امنیتی متهم کردند.

از طرف دیگر، لیونی گفت: «امروز پیش‌نویس قانون مربوط به ممنوعیت آزادی اسرا را به رای‌گیری نخواهد گذاشت.»

وی در تشریح علل این مساله تاکید کرد که مسئولان مربوط، این پیش‌نویس را مورد بررسی قرار نداده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز