خبرگزاری کار ایران

ابتلای معاون رئیس‌جمهوری نیجریه به ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۳۱۰

سخنگوی ریاست‌جمهوری نیجریه شامگاه گذشته- شنبه- از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «گاربا شهو» سخنگوی «محمدو بوهاری» رئیس‌جمهور نیجریه اعلام کرد که آزمایش‌ها نشان داده است وی به ویروس کرونا مبتلا شده است و در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برد.

بر اساس این گزارش، شهو که در اواخر دهه ۵۰ عمر خود است، نزدیک‌ترین فرد به بوهاری ۷۹ ساله بوده که به این ویروس مبتلا شده است.

سخنگوی بوهاری گفت: «تنها چیزی که می توانم تأیید کنم این است که به کووید-۱۹ مبتلا شده‌ام و در حال گذراندن دوره درمان به صورت انفرادی هستم».

چندین روزنامه محلی گزارش دادند که برخی از معاونان و مقام‌های ارشد بوهاری از جمله «لای محمد» وزیر اطلاع‌رسانی نیجریه نیز به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

مرکز کنترل بیماری‌های نیجریه چند روز پیش با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این کشور شاهد افزایش ۵۰۰ درصدی موارد ابتلا به کرونا در دو هفته گذشته در سراسر کشور بوده است که دلیل آن شیوع گسترده سویه‌های جهش‌یافته دلتا و اومیکرون است.

بر اساس داده‌های رسمی، نیجریه حدود ۲۳۴ هزار و ۷۰۹ موارد ابتلا به ویروس کرونا ثبت کرده است که سه هزار نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز