خبرگزاری کار ایران

پرویز مشرف به قید ضمانت آزاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۷۲

دادگاه عالی پاکستان پرویز مشرف را که پیش از این به طور رسمی به قتل «بی‌نظیر بوتو» نخست‌وزیر پیشین این کشور در سال ۲۰۰۷ میلادی متهم شده بود، به قید ضمانت آزاد کرد.

منابع خبری از آزادی «پرویز مشرف» رئیس‌جمهوری پیشین پاکستان به قید ضمانت خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، دادگاه عالی پاکستان پرویز مشرف را که پیش از این به طور رسمی به قتل «بی‌نظیر بوتو» نخست‌وزیر پیشین این کشور در سال ۲۰۰۷ میلادی متهم شده بود، به قید ضمانت آزاد کرد.

دادستان پاکستان پیش از این گفته بود که مشرف به قتل، همدستی در قتل و فراهم کردن زمینه برای قتل بی‌نظیر بوتو متهم شده است.

مشرف در حالی آزاد می‌شود که به دستور مقام‌های قضایی ممنوع الخروج شده است.

«چادهری علی نصیر خان» وزیر کشور پاکستان پیش از این اعلام کرده بود که مشرف امکان خروج از کشور را نداشته و نام وی در فهرست افراد ممنوع‌الخروج است.

وزیر کشور پاکستان همچنین اعلام کرد که نام مشرف در فهرست کنترل خروج بوده و وی تنها می‌تواند با مجوز مقام‌های عالی قضایی، پاکستان را ترک کند.

مشرف در جریان کودتای سال ۱۹۹۹ میلادی به قدرت رسید و بعد از آن رئیس‌جمهوری پاکستان شد. دولت وی در سال ۲۰۰۸ میلادی سرنگون شده و «آصف‌علی زرداری» پس از وی رئیس‌جمهوری پاکستان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز