خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر خارجه روسیه خبر داد:

احتمال برگزاری نشست ژنو ۲ در اواخر سال جاری میلادی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۵۴

«گنادی گاتیلوف» با اعلام این‌که موفقیت نشست ژنو ۲ بدون حضور مخالفان سوری دشوار خواهد بود، گفت که این نشست در صورت توافق طرف‌های مربوط اواخر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد.

معاون وزیر خارجه روسیه از احتمال برگزاری نشست ژنو ۲ در اواخر سال جاری میلادی خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «گنادی گاتیلوف» به دنبال رایزنی‌های سه‌جانبه نمایندگان آمریکا، روسیه و سازمان ملل متحد در ژنو، با اعلام این‌که موفقیت نشست ژنو ۲ بدون حضور مخالفان سوری دشوار خواهد بود، گفت که این نشست در صورت توافق طرف‌های مربوط اواخر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد.
وی افزود که رایزنی‌ها سه‌جانبه جدیدی در این‌باره برای تاریخ ۲۵ ماه نوامبر برنامه‌ریزی شده است.
گاتیلوف تاکید کرد که مساله مشارکت مخالفان سوری در نشست ژنو ۲ باید مورد بررسی قرار گیرد ولی تا کنون تصمیم قطعی در این‌باره اتخاذ نشده است.
بر اساس این گزارش، منابع آگاه اعلام کرده‌اند که در نشست سه‌جانبه روز گذشته بر سر متن دعوت از شرکت کنندگان در ژنو۲ توافق حاصل شد.
گاتیلوف همچنین با ابراز تاسف از موضع منفی آمریکا در قبال مشارکت ایران در نشست ژنو ۲، گفت که ما موضع واشنگتن در این‌باره را بررسی کردیم اما نظر آن‌ها همچنان منفی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز