خبرگزاری کار ایران

حمله نیروهای سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۷۸

این اقدام صهیونیست‌ها خشم و عصبانت نمازگزاران و طلاب علوم دینی و حاضران در مسجد مبارک الاقصی را به دنبال داشت و عناصر سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی پس از فریادهای «الله اکبر» نمازگزاران مجبور به ترک این مسجد شدند.

شماری از عناصر سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی صبح امروز – چهارشنبه - به مسجد سرپوشیده قبلی در مسجد الاقصی حمله کرده و در محوطه‌های آن اقدام به گشت‌زنی کردند.
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این اقدام صهیونیست‌ها خشم و عصبانت نمازگزاران و طلاب علوم دینی و حاضران در مسجد مبارک الاقصی را به دنبال داشت و عناصر سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی پس از فریادهای «الله اکبر» نمازگزاران مجبور به ترک این مسجد شدند.
بنیاد اوقاف و میراثفرهنگی الاقصی با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد که به دنبال تعرض عناصر سازمان اطلاعات صهیونیستی به مسجد الاقصی حاضران در این مسجد فریاد الله اکبر سردادند و موجی از تنش و ناامنی بر این مسجد مبارک حاکم شد و عناصر یگان ویژه و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به منظور سرکوب هرگونه درگیری، در محوطه‌های این مسجد مستقر شدند.
این در حالی است که چهار شهرک‌نشین صهیونیست نیز صبح امروز تحت حمایت شدید نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شدند اما گروهی از نگهبانان مسجد الاقصی و طلاب علوم دینی به مقابله با آن‌ها پرداخته و آن‌ها را از این مسجد خارج کردند که به دنبال آن، نیروهای پلیس صهیونیستی به زنان و طلاب علوم دینی حاضر در این مسجد حمله کرده و اقدام به ضرب و شتم آن‌ها کردند که در نتیجه شماری از آن‌ها مجروح شدند.
از طرف دیگر، بنیاد اوقاف و میراثفرهنگی الاقصی با اشاره به خطرات تجاوزات پلیس رژیم صهیونیستی و سرویس‌های امنیتی وابسته آن به مسجد مبارک الاقصی، تصریح کرد که هرگونه تعرض به این مسجد به معنی جریحه‌دار کردن احساسات و عواطف میلیون‌ها مسلمان در سرتاسر جهان است.
بنیاد الاقصی بار دیگر از تمامی فلسطینیان دعوت کرد حضوری دائم و گسترده در محوطه‌های مسجد الاقصی داشته باشند، زیرا این تنها راهکار در شرایط کنونی برای مقابله با تعرضات و حملات مکرر صهیونیست‌ها و گروهک‌های تندروی یهودی به این مسجد مبارک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز