خبرگزاری کار ایران

پلیس یونان به تحصن کارمندان سابق رادیو و تلویزیون پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۶۶

پلیس ضد شورش آتن در این حمله کارکنان سابق رادیو و تلویزیون این کشور را که از حدود پنج ماه پیش در اعتراض به بسته شدن آن تحصن کرده بودند، از محل خارج کرد.

گزارش‌ها حاکی از حمله پلیس ضد شورش یونان به ساختمان رادیو و تلویزیون سابق دولتی این کشور موسوم به «ای ار تی» و تخلیه باقی کارکنان متحصن آن است.
به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، پلیس ضد شورش آتن در این حمله کارکنان سابق رادیو و تلویزیون این کشور را که از حدود پنج ماه پیش در اعتراض به بسته شدن آن تحصن کرده بودند، از محل خارج کرد.
در اثر این حمله درگیری‌هایی نیز میان پلیس و معترضان صورت گرفته و چهار تن از جمله دو کارمند و دو عضو سندیکا برای مدت کوتاهی بازداشت شدند.
بنابر این گزارش، حدود ۲۰۰ تن در ساختمان‌ ای ار تی تحصن کرده بودند.
این افراد در اعتراض به بسته شدن ناگهانی رادیو و تلویزیون دولتی این کشور و اخراج دو هزار و ۶۰۰ تن از کارکنان آن، تحصن کرده بودند.
دولت یونان اعلام کرده بود که رادیو و تلویزیون ملی این کشور سالانه ۳۰۰ میلیون یورو هزینه در بر داشته و به دلیل بحران اقتصادی دیگر قادر به پرداخت این مبلغ نیست.
دولت یونان پس از آن یک شبکه کوچک تلویزیونی به نام «دی تی» را راه اندازی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز