خبرگزاری کار ایران

سید حسن نصرالله:

بیشتر طرح‌ها علیه سوریه خنثی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۲۴

رفتن حزب الله به سوریه چیزی بیش از ضرورت و امری واجب بود و اگر حزب الله به سوریه نمی‌رفت لبنان تبدیل به عراق دوم می‌شد.

«سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که بیشتر طرح‌ها علیه سوریه خنثی شد.
به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، نصرالله در دیدار با جمعی از مسوولان حزب الله لبنان گفت که به رغم آنکه برخی از کشورهای منطقه مانع از ایجاد راه حل سیاسی برای بحران سوریه می‌کنند اما بیشتر طرح‌ها علیه سوریه خنثی شده است.
وی تصریح کرد که در ‌‌نهایت بحران سوریه از طریق سیاسی حل می‌شود زیرا محور جنگ در سوریه به بن بست رسیده است.
دبیر کل حزب الله لبنان افزود که پس از شکست طرح ضربه زدن به مقاومت در لبنان و هدف قرار دادن ایران، تصمیم به توطئه علیه سوریه گرفتند و آنچه علیه سوریه برنامه ریزی شد بزرگ‌تر از آنچه علیه حزب الله در جولای ۲۰۰۶ برنامه ریزی شده بود.
وی در ادامه گفت که توطئه‌ای برای براندازی نظام حاکم بر سوریه به علت رویکرد سیاسی‌اش که از مقاومت در عراق، فلسطین و لبنان حمایت می‌کند، برنامه ریزی شد؛ آن‌ها خواستند که سوریه بهای رویکرد سیاسی‌اش را بپرازد به همین دلیل حزب الله در کنار نظام حاکم بر سوریه قرار گرفت.
نصرالله تاکید کرد که رفتن حزب الله به سوریه چیزی بیش از ضرورت و امری واجب بود و اگر حزب الله به سوریه نمی‌رفت لبنان تبدیل به عراق دوم می‌شد؛ زیرا در عراق طی ماه گذشته در اثر انفجار ۳۰۰ خوروی بمب گذاری شده یا عملیات‌های انتحاری ۹۰۰ تن شهید و صد‌ها تن دیگر زخمی شدند.
وی در این دیدار خواستار رویارویی با خطر بزرگ طرح هدف قرار دادن مقاومت با خودروهای بمب گذاری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز