خبرگزاری کار ایران

نتایج نظرسنجی اخیر در آمریکا:

۴۲ درصد از طرفداران ترامپ معتقدند بحران اوکراین به آمریکا ارتباطی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۳۴۹

بر اساس نتایج نظرسنجی اخیر در آمریکا طرفداران رئیس جمهوری فعلی این کشور به مراتب بیشتر از از طرفداران رئیس‌جمهوری پیشین معتقد به مداخله این کشور در بحران اوکراین هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، بر اساس نتایج  نظرسنجی‌ اخیر که روز گذشته -‌سه‌شنبه- منتشر شد طرفداران «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا دو برابر بیشتر از کسانی که در سال ۲۰۲۰ به «جو بایدن»، رئیس فعلی کاخ سفید رای داده‌اند بر این باور هستند که روابط روسیه و اوکراین به آمریکا ارتباطی پیدا نمی‌کند. 

۴۲ درصد از طرفداران ترامپ درگیری میان روسیه و اوکراین را موضوعی غیرمرتبط با منافع و اولویت‌های آمریکا می‌دانند و در مقابل تنها شش درصد از طرفداران رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده معتقد هستند آمریکا باید تهاجم روسیه را متوقف و به اوکراین کمک برساند. 

در مقابل، ۶۰ درصد از طرفداران بایدن بر حمایت آمریکا تاکید می‌کنند، در حالی که تنها ۲۰ درصد از طرفدارن رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا با حمایت از اوکراین در شرایط کنونی مخالفت کرده و آن را غیرمرتبط با منافع آمریکا عنوان کردند. 

این نظرسنجی از سوم تا هفتم فوریه صورت گرفت و هزار و ۶۲۸ نفر از شهروندان ایالات متحده در آن شرکت کردند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز