خبرگزاری کار ایران

انتقاد روزنامه‌نگار آمریکایی از شیوه تعامل بایدن با روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۱۴۱

یک روزنامه‌نگار معروف آمریکایی شیوه دولت این کشوردر مقابل روسیه را دیوانه‌وار و غیرمنطقی خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «تاکر کارلسون» مجری شبکه فاکس نیوز آمریکا با انتقاد شدید از دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا به دلیل اتخاذ مواضع دیوانه‌وار و غیرمنطقی مقابل روسیه گفت: «بایدن تلاش می‌کند به دنبال بحران اوکراین روسیه را به درگیری نظامی با آمریکا بکشاند.»

کارلسون افزود: «جنگ با روسیه مانند بمباران قذافی توسط پهپاد نیست؛ این جنگ خیلی زود از کنترل خارج خواهد شد. در این شرایط فرماندهی نیروهای آمریکایی را همان ژنرال‌هایی به عهده خواهند داشت که در از بین بردن طالبان شکست خوردند.»

این روزنامه‌نگار آمریکایی یادآورد شد: «روسیه دارای سلاح هسته‌ای است و توانمندی نیروهای مسلح آن از مجموع ارتش‌هایی که آمریکا تاکنون با آن طی نیم قرن گذشته جنگیده بالاتر است. چنین جنگی چگونه اجازه می‌دهد آمریکا ثروتمند و قوی باشد؟!»

او اضافه کرد: «اگر روسیه تا این حد برای ما تهدید است پس چرا اروپا نسبت به ما نگرانی بسیار کمتری دارد؟»

آمریکا و غرب در هفته‌های گذشته روسیه را به آماده شدن برای حمله به اوکراین متهم می‌کنند و مدعی هستند که این حمله به زودی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز