خبرگزاری کار ایران

درخواست جنبش فتح از جامعه جهانی برای محاکمه رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۷۲۸

جنبش فتح خواستار محاکمه رژیم صهیونیستی از سوی جامعه جهانی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وفا، جنبش  فتح فلسطین از جامعه جهانی خواست که اسرائیل را به خاطر جنایت‌هایش بازخواست و سران این رژیم را در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه کند و در مورد وضعیت فلسطین استانداردهای دوگانه اجرا نکند.

«محمد ربیع»، سخنگوی جنبش فتح در قدس گفت: «مقام‌های رژیم اشغالگر اسرائیل تجاوزهای خود را علیه ملت ما به ویژه در قدس با توجه به مشغله جهانی نسبت به جنگ جاری در شرق اروپا تشدید کرده‌اند».

وی افزود: «رژیم اشغالگر سابقه طولانی و مستمر در اعدام‌های میدانی دارد و سیاست سازمان‌یافته و عمدی کشتار مردم بی‌دفاع فلسطینی را دنبال می‌کند».

ربیع توضیح داد: «سیاست کشتار و اعدام بدترین شکل تروریسم سازماندهی شده توسط نظامیان صهیونیست با تصمیم قبلی و حمایت رژیم اشغالگر است».

وی تاکید کرد: «سکوت بین‌المللی و عدم تدابیر بین‌المللی برای بازدارندگی از اشغال گری، مشوقی برای اصرار بر ارتکاب جنایات بیشتر علیه مردم بی‌دفاع ما شده است».

سخنگوی جنبش فتح از استانداردهای دوگانه جامعه بین‌المللی در نادیده گرفتن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و در عین حال موضع‌گیری معکوس در قبال تحولات اروپای شرقی ابراز تعجب و نارضایتی کرد.

وی گفت: «آیا این همان ارزش‌های عدالت، برابری و اخلاقی است که ادعا می‌کنید؟».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز