خبرگزاری کار ایران

واکنش فرانسوی‌ها به اظهارات بایدن درباره پوتین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۵۶۴

روزنامه «فیگارو» با انتشار مقاله‌ای به بازتاب انتقاد رئیس جمهوری و مردم فرانسه از اظهارات رئیس جمهوری آمریکا درباره همتای روس خود پرداخت.

به گزارش ایلنا، روزنا فیگارو با انتشار مقاله‌ای درباره اظهارات «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه، بر لزوم پرهیز از سخنان و اقداماتی که ممکن است منجر به وخامت اوضاع در اوکراین شود، تأکید کرد.

به نوشته این روزنامه، ماکرون بر این اساس به اظهارات «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا که «ولادیمیر پوتین»، همتای روس خود را «قصاب» توصیف کرده بود، پاسخ داد.

خوانندگان این روزنامه نیز در نظرات خود از رئیس جمهور فرانسه حمایت و از بایدن انتقاد کردند.

یکی از خوانندگان که تاکید کرد از طرفداران ماکرون نیست، نوشت: «بایدن به دنبال تشدید تنش است زیرا ایالات متحده تنها با ادامه جنگ در اروپا با هزینه روس‌ها و اروپایی‌ها پیروز خواهد شد. ماکرون حق دارد که با بایدن موافق نباشد».

یکی دیگر از خوانندگان روزنامه در واکنش به این اظهارات گفت: «بایدن یک فاجعه است. این حمله او به سادگی خطرناک و بی فایده است».

کاربر دیگری نوشت: «حق با ماکرون است، سخنان بایدن به توقف خصومت‌ها کمکی نمی کند، بلکه فقط آنها را تشدید می‌کند. برای دستیابی به توافق با پوتین، تبادل نظر ضروری است. روسیه یک کشور فرهنگی بزرگ بوده و خواهد بود».

یکی دیگر از کاربران تاکید کرد: «ناتو باید مشخص کند که آیا در خدمت لهستان و اوکراین برای تسویه حساب‌های قدیمی است یا یک سازمان دفاعی بوده و به دنبال برانگیختن خشم روسیه نیست».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز