خبرگزاری کار ایران

واکنش مسکو به اتهامات آمریکا در زمینه بحران غذایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۹۴۸

سفیر روسیه در واشنگتن اظهارات مقام آمریکایی درباره مسئولیت کشورش در بحران غذایی اوکراین و جهان را جنگ رسانه‌ای علیه مسکو توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «آناتولی آنتونوف»، سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که اظهارات مقام‌های آمریکا در مورد مسئولیت روسیه در قبال بحران غذایی در اوکراین و جهان، بخشی از جنگ رسانه‌ای علیه مسکو است.

آنتونوف در پاسخ به «وندی شرمن»، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در این رابطه در صفحه تلگرام سفارت روسیه نوشت: «اظهار نظر شرمن را بخشی از جنگ رسانه ای آمریکا علیه روسیه می‌دانیم و با تمام مسئولیت اعلام می‌کنیم که القای اینکه نیروهای مسلح ما زیرساخت‌های غیرنظامی را تخریب می‌کنند و کشتی‌های حامل مواد غذایی برای صادرات به کشورهای دیگر را هدف قرار می‌دهند، با واقعیت مطابقت ندارد».

آنتونوف تاکید کرد که وضعیت معکوس در اوکراین ایجاد شده است، زیرا مناطق تحت کنترل ارتش روسیه صلح‌آمیز و آرام هستند.

وی تصریح کرد: «نمونه بارز این موضوع منطقه خرسون است که نیروهای ما زمین‌های کشاورزی را از مین پاکسازی کردند و اهالی برای فصل کاشت آماده شدند».

این دیپلمات تاکید کرد که ارتش روسیه تنها علیه تاسیسات نظامی اوکراین از سلاح استفاده کرده و به غیرنظامیان کمک‌های بشردوستانه ارائه می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز