خبرگزاری کار ایران

طرح آمریکا برای آموزش ۷ هزار نیروی امنیتی لیبی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۳۳

یک مسئول نظامی آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، گفت که طرح آمریکا برای آموزش نیروهای لیبی شامل آموزش متناوب گروه‌های کوچک طی چند سال در بلغارستان می‌شود.

یک مسئول نظامی آمریکایی از طرح واشنگتن برای آموزش هفت هزار نیروی امنیتی لیبی خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «ویلیام ماکروین» فرمانده عملیات ویژه در ارتش آمریکا گفت که کشورش قصد دارد پنج تا هفت هزار نیروی امنیتی لیبی و نیز نیروهای عملیات ویژه را برای مبارزه با «تروریسم» آموزش دهد.
ماکروین در یک همایش دفاعی در «کالیفرنیا» گفت که طرحی برای آموزش پنج تا هفت هزار نیروی امنیتی لیبی در حال تهیه است.
وی افزود که آمریکا همچنین قصد دارد تعداد معینی از نیروهای لیبی را نیز برای مبارزه با تروریسم آموزش دهد.
وی تصریح کرد که افرادی که قرار است توسط آمریکا آموزش ببینند با دقت و به طور گسترده مورد تفحص و بررسی قرار می‌گیرند.
با وجود این، فرمانده عملیات ویژه در ارتش آمریکا اعتراف کرد که بررسی دقیق و تفحص در مورد افراد در لیبی چندان فایده‌ای ندارد زیرا دولت لیبی غالبا شبه نظامیان و انقلابیون سابق را برای حمایت از وزراتخانه‌ها و مراکز دولتی تعیین می‌کند، اما افراد مسلح همچنان تابع فرماندهان خود یا قبایل هستند و برای کنترل مناطق محلی می‌جنگند.
ماکروین در مورد جزئیات طرح آموزش نیروهای لیبی چیزی نگفت اما یک مسئول نظامی آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، گفت که طرح آمریکا برای آموزش نیروهای لیبی شامل آموزش متناوب گروه‌های کوچک طی چند سال در بلغارستان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز