خبرگزاری کار ایران

جنبش فتح:

سیاست خصمانه رژیم صهیونیستی اوضاع را وخیم می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۷۸۸

جنبش فتح هشدار داد که سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی باعث انفجار اوضاع و بروز جنگ مذهبی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری معا،‌ جنبش «فتح فلسطین» هشدار داد که سیاست‌های رژیم صهیونیستی موجب انفجار اوضاع و تبدیل درگیری به یک جنگ مذهبی آشکار می‌شود که ارکان صلح و امنیت بین‌المللی را تضعیف می‌کند.

«محمد ربیع»، سخنگوی این جنبش در قدس گفت: «این جنبش اقدامات تجاوزکارانه روزانه سران رژیم اشغالگر اسرائیل در شهر قدس و تهاجم تحریک‌آمیز ‌یائیر لاپید‌، وزیر خارجه اسرائیل به منطقه باب العمود و وعده‌های او به تندروهای یهودی برای یورش به مسجد الاقصی را محکوم می‌کند.».

وی افزود: «این اقدامات تحریک‌آمیز، حمله به نمازگزاران، آزار و اذیت و دستگیری آن‌ها، تیراندازی و پرتاب بمب‌های گاز و صوتی نشان‌دهنده نیت رژیم اشغالگر برای بی‌توجهی به احساسات مسلمانان در ماه مبارک است».

الربیع با هشدار نسبت به عواقب این سیاست تجاوزکارانه اسرائیل تاکید کرد که این امر به انفجار اوضاع و تبدیل درگیری به یک جنگ علنی مذهبی تهدید می‌کند که صلح و امنیت بین‌المللی را تضعیف و احساسات مسلمانان را نقاط مختلف جهان شعله‌ور می‌کند.

وی از جامعه بین‌الملل خواست برای توقف این تجاوز مستمر اسرائیل به اماکن مقدس در شهر قدس اشغالی که نقض آشکار منشورهای حقوق بشر و کلیه قوانین و هنجارهای بشردوستانه و بین‌المللی به شمار می‌رود،‌ اقدام جدی اتخاذ کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز