خبرگزاری کار ایران

تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران در سنای آمریکا به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۰۲

مشاوران کنگره آمریکا در آستانه نشست رئیس‌جمهوری این کشور با جمعی از قانون‌گذاران که برای امروز برنامه‌ریزی شده است، اعلام کردند که تحریم‌های جدید علیه ایران احتمالا در ماه جاری میلادی به رای گذاشته نمی‌شود.

طرح تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران در سنای آمریکا تا ماه آینده میلادی به تعویق افتاد.
به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، مشاوران کنگره آمریکا در آستانه نشست «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری این کشور با جمعی از قانون‌گذاران که برای امروز - سه‌شنبه - برنامه‌ریزی شده است، اعلام کردند که تحریم‌های جدید علیه ایران احتمالا در ماه جاری میلادی به رای گذاشته نمی‌شود.
بر اساس این گزارش، اوباما در دیدار با این قانون‌گذاران از آن‌ها خواهد خواست از تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران در شرایط فعلی صرف‌نظر کنند.
«جی کارنی» سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که باراک اوباما قرار است با روسای چهار کمیته سیاست خارجی، اطلاعات، دفاع و بانک‌ها در کنگره دیدار کند.
سنای آمریکا در نظر دارد دور تازه‌ای از تحریم‌ها علیه ایران را به تصویب برساند اما در مقابل دولت ایالات متحده معتقد است که این تصمیم به روند مثبت مذاکرات با ایران لطمه خواهد زد.
این دیدار در آستانه دور جدید گفت‌وگوهای ایران و ۱ + ۵ انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز