خبرگزاری کار ایران

خشم افکار عمومی عربستان از سستی زیرساخت‌ها و فساد گسترده

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۷۰

مفتی عربستان طرف‌های مجری پروژه‌هایی که آسیب دیده و سستی آن‌ها در جریان بارندگی‌های شدید اخیر مشخص شد، «خائنین در امانت» توصیف کرد.

در پی فلج شدن زندگی مردم عربستان به دنبال بارش باران‌های سیل‌آسا، افکار عمومی در این کشور به شدت نسبت به سستی زیرساخت‌ها و فساد گسترده خشمگین شده‌ است.
به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، در پی تعطیلی مدارس، قطع برق و خانه‌نشینی اجباری مردم شهرهای مختلف از جمله ریاض به علت بارندگی‌های شدید و سیل‌آسا، خشم افکار عمومی در این کشور نسبت به سستی زیرساخت‌ها و فساد گسترده برانگیخته شده است.
«شیخ عبدالعزیز آل شیخ» مفتی عربستان طرف‌های مجری پروژه‌هایی که آسیب دیده و سستی آن‌ها در جریان بارندگی‌های شدید اخیر مشخص شد، «خائنین در امانت» توصیف کرد.
عبدالعزیز غرق شدن تونل‌ها در آب، قطع برق و تعطیلی شبکه فاضلاب‌ را نشان‌دهنده اجرای بد این پروژه‌ها دانست.
در همین حال، افکار عمومی عرستان نیز خواستار محاکمه شرکت‌هایی است که پروژه‌های خود را برای اجرا به شرکت‌های بی‌تخصص و غیرحرفه‌ای می‌دهند.
«شیخ عادل الکلبانی» یکی از علمای دینی عربستانی نیز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر سازمان ملی مبارزه با فساد را به سخره گرفت.
بنابر این گزارش، باران‌های شدید در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری در مناطق مختلف عربستان و به ویژه ریاض باعثآب‌گرفتگی بسیاری از خیابان‌ها و تونل‌ها و نیز کشته و مفقود شدن تعدادی از شهروندان این کشور و شهروندان خارجی مقیم در عربستان و نیز غرق شدن خودرو‌ها در خیابان‌های پر آب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز