خبرگزاری کار ایران

تهدید گروه تروریستی داعش برای انتقام کشته شدن سرکرده سابق این گروه

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۹۹۷

گروه تروریستی داعش با انتشار یک فایل صوتی از آغاز کارزار انتقام برای سرکرده پیشین این گروه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه تروریستی داعش روز گذشته -یکشنبه- با انتشار یک فایل صوتی از آغاز کارزار انتقام برای سرکرده سابق خود که در فوریه گذشته در جریان عملیات آمریکا در شمال غرب سوریه کشته شد، خبر داد.

این گروه تروریستی در دهم مارس گذشته هلاکت «ابو ابراهیم القرشی» سرکرده سابق و «ابوحمزه القرشی»، سخنگوی پیشین خود را اعلام و ‌«ابوالحسن الهاشمی القرشی» را به عنوان سومین سرکرده داعش از سال ۲۰۱۴ تایید کرد. 

«ابوعمر المهاجر»، سخنگوی گروه تروریستی داعش با انتشار یک فایل صوتی در تلگرام گفت: «کارزار انتقام برای شیخ ابوابراهیم الهاشمی القرشی و شیخ ابو حمزه القرشی را اعلام می‌کنیم».

وی با اشاره به جنگ اوکراین از حامیان این گروه تروریستی خواست تا از فرصت موجود استفاده کنند، زیرا اروپا به شدت درگیر است و می‌توانند عملیات در این قاره را از سر بگیرند. 

«جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا در سوم ماه فوریه اعلام کرد که سرکرده سابق داعش، خود را در جریان عملیات نیروهای آمریکایی در شهرک «اطمه» سوریه واقع  در منطقه تحت کنترل «هیئت تحریر الشام» منفجر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز