خبرگزاری کار ایران

آسوشیتد پرس:

گلوله شلیک‌شده به خبرنگار الجزیره از تفنگ نظامیان صهیونیست بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۱۱۱

آسوشیتد پرس اعلام کرد که گلوله شلیک شده به خبرنگار الجزیره از یک تفنگ اسرائیلی بوده است.

به گزارش ایلنا، تحقیقات آسوشیتدپرس فاش کرد گلوله‌ای که «شیرین ابوعاقله»، خبرنگار فلسطینی را به شهادت رساند، از یک تفنگ اسرائیلی شلیک شده است.

تحقیقات انجام شده توسط آسوشیتدپرس کشته شدن این خبرنگار فلسطینی-آمریکایی بر اثر تیراندازی اسرائیل را تأیید و تاکید می‌کند که به دلیل بی‌اعتمادی عمیق بین دو طرف، هر گونه پاسخ قطعی احتمالا مبهم خواهد بود‌.

این تحقیقات به استناد به اظهارات شاهدان عینی و همچنین فایل‌های ویدئویی ثبت شده در جریان حمله اسرائیل به اردوگاه جنین در ۱۱ ماه مه انجام شه است.

در ادامه تاکید شده است: «سربازان اسرائیلی دارای خط آتش مشخص بودند و هیچ مدرک قابل مشاهده‌ای دال بر حضور مبارزان فلسطینی در نزدیکی ابوعاقله وجود ندارد».

این آژانس نوشت که مقام‌های فلسطینی و همکاران ابوعاقله تایید کرده‌اند که گلوله‌ای که او را به قتل رساند از یک تفنگ اسرائیلی شلیک شده است.

فیلم‌ها و عکس‌های متعددی که در صبح روز ۱۱ مه گرفته شده است، نشان می‌دهد یک کاروان اسرائیلی در نزدیکی ابوعاقله پارک شده است و مبارزان فلسطینی در سمت دیگر کاروان در فاصله ۳۰۰ کیلومتری او بوده‌اند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز