خبرگزاری کار ایران

آماده باش کامل ارتش لیبی در بنغازی

کد خبر : ۱۲۳۷۴۰

هر کاروان نظامی که بدون اطلاع و هماهنگی با اتاق عملیات امنیتی مشترک در بنغازی از شهر خارج یا وارد شود توسط نیروی هوایی بمباران می‌شود.

ارتش لیبی در پی درگیری با تندروهای مسلح در «بنغازی» به نیروهای خود در این شهر آماده باش کامل داد.
به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، سخنگوی اتاق عملیات امنیتی مشترک در بنغازی(فرمانداری نظامی بنغازی) اعلام کرد که سرهنگ «عبدالله السعیطی» رئیس این اتاق با اعلام آماده باش کامل ارتش در این شهر، از همه نیروهای نظامی خواست به پادگان‌ها و واحدهای نظامی خود به شکلی فوری بپیوندند.
این سخنگو افزود که هر کسی که به پادگان و واحد خود نپیوندد مشمول مجازات قانونی می‌شود.
وی تاکید کرد که هر کاروان نظامی که بدون اطلاع و هماهنگی با اتاق عملیات امنیتی مشترک در بنغازی از شهر خارج یا وارد شود توسط نیروی هوایی بمباران می‌شود.
سخنگوی اتاق عملیات امنیتی مشترک بنغازی همچنین گفت که درگیری با افراد مسلح در بنغازی تا زمان برقراری امنیت و بسط قانون ادامه پیدا می‌کند.
آماده باش ارتش لیبی در بنغازی پس از آن اعلام می‌شود که در درگیری میان نیروهای ارتش و سلفی‌های وابسته به گروه «انصار الشریعه» ۵ تن کشته و ۲۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.
در تحولی دیگر افراد مسلح ساکن در شرق بنغازی نیز برای جلوگیری از رسیدن کمک به افراد مسلح انصار الشریعه از شهر «درنه» اقدام به ایجاد چندین ایست بازرسی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز