خبرگزاری کار ایران

واکنش مدودف به تصویب ششمین بسته تحریمی اروپا علیه روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۷۹۳

معاون شورای امنیت روسیه، هدف ششمین بسته تحریم‌های اروپا علیه روسیه را، «روشن کردن آتش انقلاب جهانی در اقتصاد» توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «دیمیتری مدودف»، معاون شورای امنیت روسیه، هدف ششمین بسته تحریم‌های اروپا علیه روسیه را، «روشن کردن آتش انقلاب جهانی در اقتصاد» توصیف کرد. 

وی با بیان این گفته‌ها در کانال خود در شبکه اجتماعی تلگرام، اعلام کرد که ششمین بسته تحریمی اروپا علیه روسیه به به‌وجود آمدن شرایطی انقلابی در جهان منجر می‌شود. 

مدودف ادامه داد: «کمیسون اروپا ششمین بسته از تحریم‌ها را با هدف تکه پاره کردن اقتصاد روسیه به اجرا گذاشته است. گرچه به نظر می‌رسد که هدف این تحریم‌ها روسیه نیست، بلکه آتش انقلابی جهانی در اقتصاد را روشن کرده است. فقط تعداد محدودی فراموش کرده‌اند که انقلاب فرزندان خود را می‌بلعد.»

معاون شورای امنیت روسیه با اشاره به اعمال تدریجی تحریم‌های نفتی، بیان داشت که اروپا نمی‌تواند به فوریت مانع از  واردات مواد خام روسیه شود، چراکه «شهروندان و متحدان» خود بیشترین آسیب را خواهند دید. اروپا نیاز دارد تا منابع جایگزین را به همان میزانی که از روسیه دریافت می‌کند، ظرف چند ماه پیدا کند. 

وی ادامه داد: «آن‌ها می‌دانند که باید طرح‌هایی برای دریافت مواد خام پیدا کنند و برای گرفتن مواد خام ما هم راهی برای دور زدن مجازات‌های احمقانه خود پیدا کنند. تمامی این اتفاقات در حالی اتفاق می‌افتد که رانندگان کامیون در ایتالیا از همین حالا اعتصاب کرده‌اند. لهستان ممنوعیت‌هایی اعمال کرده است و مجارستان اجازه ورود به خودروهای خارجی داده است. مقام‌های پست‌فطرت لهستان هم از ارسال مواد اولیه به اوکراین خودداری کردند و اکنون فقط قصد دارند این مواد خام را به اوکراین بفروشند.» 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز