خبرگزاری کار ایران

فیصل المقداد:

دولت سوریه با تروریست‌ها مذاکره نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۰۹

عربستان سعودی حامی اصلی گروه‌های تکفیری تندرو است و ریاض، موساد و گروه‌های تکفیری در دشمنی علیه سوریه با یکدیگر هم‌پیمان شده‌اند؛ تروریسمی که اکنون در سوریه وجود دارد، مورد حمایت آن‌ها است.

«فیصل المقداد» معاون وزیر خارجه سوریه گفت که دولت این کشور در جریان نشست ژنو۲ با گروه‌های تروریستی که در ریختن خون مردم سوریه مشارکت داشته‌اند، پای میز مذاکره نخواهد نشست.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، المقداد در گفت‌وگو با شبکه خبری «المیادین» با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در تحولات سوریه گفت که از ابتدای ناآرامی‌ها می‌دانستیم که اسرائیل پشت پرده حوادثقرار دارد.

وی ادامه داد: «ما در ارتباط با دست داشتن اسرائیل در تحولات سوریه دلایلی داریم. از گروه‌های تروریست سلاح‌هایی که ساخت رژیم صهیونیستی است، به دست آورده‌ایم. همچنین در عمل می‌بینیم که بسیاری از تروریست‌ها و قاتلان در سرزمین‌های اشغالی درمان می‌شوند.»

المقداد افزود که عربستان سعودی حامی اصلی گروه‌های تکفیری تندرو است و ریاض، موساد و گروه‌های تکفیری در دشمنی علیه سوریه با یکدیگر هم‌پیمان شده‌اند؛ تروریسمی که اکنون در سوریه وجود دارد، مورد حمایت آن‌ها است.

وی در ادامه گفت که سوریه به این دلیل هدف حمله قرار گرفته است که در صدر جریان مبارزه برای آزادسازی سرزمین‌های عربی از اشغال صهیونیست‌ها قرار دارد.

المقداد افزود که «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه عامل اصلی حفظ حاکمیت و وحدت اراضی ملی این کشور است و اگر وی در راس قدرت نبود، سوریه نابود شده بود. حتی غربی‌ها نیز به نقش منحصر به فرد اسد اذعان دارند.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱ + ۵ در ژنو گفت که زمانی که آمریکا و روسیه با یکدیگر توافق کنند، این برای ما نیز مثبت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز