خبرگزاری کار ایران

عملیات آزادسازی شهر «یبرود» به زودی آغاز می‌شود؛

پیشروی ارتش سوریه در عدرا و پاک‌سازی ۷ روستا در نزدیکی حلب

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۱۱

ارتش سوریه مواضع گروه‌های مسلح را در اطراف «یبرود» در منطقه استراتژیک «القلمون» گلوله‌باران کرده و مناطق جدیدی را در نزدیکی این شهر آزاد کرد.

ارتش سوریه برای پاک‌سازی شهر «عدرا» از گروه‌های مسلح به پیشروی در این شهر ادامه داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه الوطن، ارتش سوریه پس از حمله به مواضع و مخفی‌گاه‌های گروه‌های مسلح در اطراف عدرا و محاصره این گروه‌ها در این شهر، پیشروی آرام خود را برای حفظ جان غیرنظامیان آغاز کرد.

یک منبع نظامی سوری گفت که عملیات آزادسازی عدرا با دقت کامل و به منظور حفظ جان غیرنظامیان که در پناهگاه به سر می‌برند، ادامه دارد.

این منبع افزود که عدرا از همه طرف‌ در محاصره ارتش سوریه است و تروریست‌ها هرگز امکان فرار از این شهر را ندارند.

وی تاکید کرد که تروریست‌ها باید به جزای جنایت‌هایی که در این شهر مرتکب شدند، برسند. تروریست‌ها در حمله به این شهر ده‌ها غیرنظامی را قتل عام کردند.

این منبع نظامی در ادامه گفت که عملیات آزادسازی عدرا به آرامی پیش می‌رود و تعدادی از شهروندان از اسارت تروریست‌ها آزاد شدند.

در همین حال، ارتش سوریه مواضع گروه‌های مسلح را در اطراف «یبرود» در منطقه استراتژیک «القلمون» گلوله‌باران کرده و مناطق جدیدی را در نزدیکی این شهر آزاد کرد.

برخی منابع پیش‌بینی کردند که عملیات آزادسازی کامل شهر یبرود طی ساعت‌های آینده توسط ارتش سوریه آغاز می‌شود.

در تحولی دیگر، ارتش سوریه موفق شد هفت روستا را در جنوب شهر «حلب» از گروه‌های مسلح پاک‌سازی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز