خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

پیشتازی حزب «لیکود» در انتخابات سراسری رژیم صهیونیستی/ شلیک دستکم ۱۰ موشک بالستیک از سوی کره شمالی/ گزارش ادعایی وال استریت ژورنال درباره «خطر حمله قریب‌الوقوع ایران»

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۳۴۹

پیشتازی حزب «لیکود» در انتخابات سراسری رژیم صهیونیستی، شلیک دستکم ۱۰ موشک بالستیک از سوی کره شمالی و گزارش ادعایی وال استریت ژورنال درباره «خطر حمله قریب‌الوقوع ایران» از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ضربه سپاه به مقرهای مرزی گروهک‌های ضدانقلاب در اقلیم شمال عراق خبر داد.

- روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» در گزارشی ادعایی اعلام کرده است که مقام‌های ریاض، ایالات متحده را در جریان اطلاعاتی در خصوص احتمال حمله ایران به عربستان قرار داده‌اند.

- وزیر امور خارجه در دیدار نایب رئیس گروه دوستی – پارلمانی سوریه و ایران بر نقش مجالس دو کشور برای توسعه مناسبات دوجانبه تاکید کرد.

- سفیر ایران در نیجریه با وزیر مشاور خارجی این کشور دیدار کرد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به فضاسازی‌های ضدایرانی روزنامه «وال استریت ژورنال» واکنش نشان داد.

-  کره‌‌شمالی بامداد امروز -چهارشنبه-دست کم ۱۰ موشک بالستیک را از ساحل شرقی شبه‌جزیره کره پرتاب کرد.

- نتایج شمارش صندوق‌های نمونه آرای انتخابات سراسری رژیم صهیونیستی، حاکی از پیشتازی حزب «لیکود» به رهبری نخست‌وزیر پیشین این رژیم است.

- ارتش کره‌جنوبی با اشاره به آزمایش موشکی جدید کره‌شمالی که امروز -چهارشنبه- صورت گرفت، اعلام کرد که این موشک‌ها برای نخستین بار در فاصله نزدیک از آب‌های سرزمینی کره‌‌جنوبی فرود آمده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز