خبرگزاری کار ایران

در تیراندازی در فرودگاه مانیل ۸نفر کشته و زخمی شدند

کد خبر : ۱۳۰۴۵۹

در این حمله چهار نفر از جمله «اوکول تالومبا» شهردار شهر «لابنگان» واقع در جزیره آشوب زده «مینداوا» در جنوب فیلیپین به همراه همسرش کشته و چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در تیراندازی افراد مسلح نا‌شناس در فرودگاه بین المللی مانیل ۴نفر کشته و ۴نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، «آنجل هونرادو» مدیر فرودگاه بین المللی مانیل گفت که در این حمله «اوکول تالومبا» شهردار شهر «لابنگان» واقع در جزیره آشوب زده «مینداوا» در جنوب فیلیپین به همراه همسرش کشته شد.

هونرادو افزود که تالومبا هنگامی که به همراه همسر و محافظانش از سالن مسافران بیرون آمد توسط افراد مسلح هدف قرار گرفته شد.

وی تاکید کرد که در این حمله چهار نفر از جمله یک نوجوان کشته و چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

مدیر فرودگاه بین المللی مانیل در ادامه گفت که مهاجمان که سوار بر موتورسیکلت بودند با استفاده از شلوغی شهر مانیل فرار کردند و تعقیب آن‌ها توسط نیروهای امنیتی نیز نتیجه‌ای در پی نداشت.

بنا بر این گزارش، تالومبا که از مخالفان به شمار می‌رود در انتخابات جنجالی شوراهای محلی در ماه می‌ گذشته پیروز شد و به عنوان شهردار شهر لاینگان انتخاب شده بود. در اعتراض‌های پس از این انتخابات در فیلیپین ۶۰ نفر جان خود را از دست دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز