خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی فایننشال تایمز برای سال ۲۰۲۳:

از قطعی برق در اروپا تا ماندن اردوغان در قدرت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۲۷۷

روزنامه فایننشال تایمز برای کشورهای اروپایی در سال ۲۰۲۳ قطعی برق پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایلنا، روزنامه فایننشال تایمز در پیش‌بینی‌های خود برای سال ۲۰۲۳ اعلام کرد که کشورهای اروپایی ممکن است در طول سال آینده دچار قطعی برق شوند.

طبق این گزارش،‌ اگر هوا تا حد زیادی سرد شود، ممکن است تا ماه آوریل مشکل قطع برق رخ دهد، اما زمستان آینده به دلیل مشکلات موجود برای ذخیره گاز، مشکل پیچیده‌تر خواهد شد،  زیرا صادرات گاز روسیه در سال ۲۰۲۳ نزدیک به صفر خواهد شد. 

فایننشال تایمز در پیش‌بینی دیگری نوشت که «ریشی سوناک»، نخست‌وزیر انگلیس تا پایان سال پست خود را حفظ خواهد کرد البته به نظر می‌رسد که گرفتاری او بیشتر شود. 

این روزنامه در ادامه درباره وضعیت آمریکا پیش‌بینی کرد که «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا تصمیم خواهد گرفت برای دومین دوره ریاست جمهوری نامزد شود، اما برخی دیگر از دموکرات‌ها نیز احتمالا گزینه نامزدی خود را بررسی کنند. 

در ادامه این گزارش نیز آمده است که در سال آینده اتهاماتی علیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مطرح شود.

طبق پیش بینی فایننشال تایمز، «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه به رغم کاهش محبوبیت در قدرت باقی خواهد ماند.

این روزنامه همچنین تاکید کرد که چین رشد اقتصادی خود را به ارزش بیش از پنج درصد احیا خواهد کرد و به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۳ تایوان را مورد حمله یا محاصره قرار نخواهد داد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز