خبرگزاری کار ایران

برقراری مقررات منع آمد و شد در شهرهای فلوجه و الرمادی؛

یکی از نمایندگان پارلمان عراق بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۲۸

مقررات منع آمد و شد در این دو شهر در پی درگیری‌های مسلحانه پس بازداشت یکی از نمایندگان پارلمان عراق برقرار شد.

نیروهای امنیتی عراقی یکی از نمایندگان پارلمان این کشور را در شهر «الرمادی» در استان «الانبار» در غرب عراق بازداشت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، یک منبع امنیتی عراقی گفت که نیروهای امنیتی بامداد امروز - شنبه - با حمله به منزل «احمد العلوانی» عضو فراکسیون «فهرست العراقیه» در پارلمان، وی را بازداشت کردند.

این منبع افزود که در حمله نیروهای امنیتی به منزل العلوانی واقع در منطقه «البوعلوان» در مرکز الرمادی میان این نیرو‌ها و محافظان وی درگیری رخ داد.

وی تصریح کرد که در این درگیری برادر العلوانی کشته شد.

در همین حال، استان الانبار از یکشنبه هفته گذشته شاهد عملیات گسترده ارتش و نیروهای امنیتی عراق علیه گروه القاعده و جماعت‌های مسلح در صحرای این استان است.

در تحولی دیگر، پلیس استان الانبار اعلام کرد که از صبح امروز تا اطلاع ثانوی در شهرهای «فلوجه» و الرمادی منع آمد و شد برقرار می‌شود. مقررات منع آمد و شد در این دو شهر در پی درگیری‌های مسلحانه پس بازداشت یکی از نمایندگان پارلمان عراق برقرار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز