خبرگزاری کار ایران

پلیس عراق کنترل اکثر مناطق فلوجه را به دست گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۱۸

افراد مسلح تندرو و بویژه افراد مسلح گروه تروریستی «داعش» که فلوجه را به کنترل خود درآورده بودند از شهر فرار کردند.

فرماندهی پلیس استان «الانبار» عراق اعلام کرد که نیرو‌های پلیس با کمک افراد مسلح عشایر به شهر فلوجه حمله کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، یک منبع در فرماندهی پلیس الانبار گفت که نیروهای پلیس با کمک افراد مسلح عشایر شب گذشته از بخش غربی فلوجه به این شهر حمله کردند و در بیشتر مناطق این شهر مستقر شدند.

این منبع افزود که افراد مسلح تندرو و بویژه افراد مسلح گروه تروریستی «داعش» که فلوجه را به کنترل خود درآورده بودند از شهر فرار کردند.

وی افزود که پرچم عراق که توسط داعش از مراکز پلیس در فلوجه پایین کشیده بود بار دیگر بر فراز این مراکز بر افراشته شد و به زودی نیروهای تقویتی پلیس و افراد مسلح عشیره‌ای به این شهر اعزام می‌شوند.

در همین حال، یک منبع امنیتی نیز گفت که بعد از ظهر روز گذشته نیروهای مسلح عراق تروریست‌ها را از شهر «الرمادی» بیرون کرده و تعدادی زیادی از آن‌ها را کشته و تعدادی زیادی را نیز بازداشت کردند.

این منبع افزود که افراد مسلح عشیره‌ای با بیرون کردن تروریست‌ها از دو مرکز پلیس در منطقه «التأمیم» در غرب الرمادی پرچم عراق را بر فراز این دو مرکز برافراشتند.

یک منبع در پلیس الانبار نیز گفت که افراد مسلح عشیره‌ای تلفات سنگینی را بر داعش تحمیل کردند.

در تحولی دیگر، گروه القاعده کشته شدن «شاکر وهیب» از رهبران این گروه در عراق و یکی از تروریست‌های معروف و تحت تعقیب را تایید کرد. پیش از این فرمانده پلیس الانبار خبر کشته شدن وهیب را اعلام کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز