خبرگزاری کار ایران

مقام فلسطینی:

اسرائیل به دنبال مصادره ۷۰ ملک در الخلیل است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۱۹۹

یک مقام مسئول فلسطینی نسبت به زمینه‌سازی رژیم صهیونیستی برای مصادره ۷۰ ملک فلسطینی‌ها در مرکز الخلیل هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «عماد حمدان»، رئیس کمیته بازسازی در الخلیل امروز –یکشنبه- نسبت به اقدامات اسرائیل که زمینه را برای مصادره ۷۰ ملک فلسطینی‌ها در مرکز این شهر و واگذاری مالکیت آنها به شهرک نشینان فراهم می کند، هشدار داد.

حمدان گفت که گروهی از اقدامات اسرائیل نسبت به خطر واقعی برای شهر قدیمی الخلیل هشدار می‌دهد و ممکن است وضعیت این شهر را فاجعه بار کند، زیرا مقام‌های اشغالگر با تمام توان به دنبال تحمیل هژمونی و کنترل خود بر آن هستند. 

وی توضیح داد که اظهارات مقام‌های دولت افراط گرایی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که آنها برای بازسازی حدود ۷۰ ساختمان در شهر الخلیل تلاش خواهند کرد که این ساختمان ها به شهرک نشینان تحویل داده خواهد شد.

حمدان با هشدار نسبت به یک سری اقدامات شتابزده در هفته گذشته که زمینه را برای اجرای طرح اسرائیل فراهم کرده است، تصریح کرد: «۵ ساختمان در منطقه بازار قدیمی تخریب شد و ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل به مسجد ابراهیمی در الخلیل یورش برد، همچنین یک کارگاه نجاری مورد هجوم قرار گرفت و به صاحبش اخطار دادند که آن را تخلیه کند و کلیدها را تحویل دهد».

وی افزود: «طرف فلسطینی برای اعتراض به اقدامات اسرائیل به سطوح مختلف دستگاه قضایی اسرائیل مراجعه خواهد کرد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز