خبرگزاری کار ایران

عمرو موسی:

عبدالفتاح السیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری مصر کاندیدا می‌شود

کد خبر : ۱۳۵۷۴۸

موسی گفت که السیسی به احتمال زیاد خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری مصر که قرار است ماه مارس آینده برگزار شود، کاندیدا می‌کند.

«عمرو موسی» رئیس کمیته تدوین قانون اساسی جدید مصر اعلام کرد که «عبدالفتاح السیسی» فرمانده ارتش و وزیر دفاع این کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده کاندیدا می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه الحیات، موسی گفت که السیسی به احتمال زیاد خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری مصر که قرار است ماه مارس آینده برگزار شود، کاندیدا می‌کند.

وی افزود که از کاندیداتوری فرمانده ارتش مصر برای انتخابات ریاست‌جمهوری به شدت حمایت می‌کند. به گفته موسی، السیسی «گزینه مردمی» است.

موسی با تاکید بر این که باید به خواست مردم برای کاندیداتوری السیسی احترام گذاشت، گفت که این برای وی یک تکلیف بوده و چاره‌ای جز آن نیست.

رئیس کمیته تدوین قانون اساسی جدید مصر تاکید کرد که نگرانی غرب‏، شرق یا اخوان‌المسلمین از کاندیداتوری السیسی مهم نیست زیرا مردم وی را می‌خواهند و باید به خواست مردم تن داد.

وی پیش‌بینی کرد که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها تسلیم این امر می‌شوند.

با این وجود، موسی تاکید کرد که انتخابات باید شفاف و در سایه نظارت بین‌المللی برگزار شود تا کسی به آن شک نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز