خبرگزاری کار ایران

بولتون:

رهبران دنیا ترامپ را یک احمق و مضحک می بینند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۳۵۰

مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید به اظهارات رئیس جمهور سابق آمریکا درباره درباره پایان دادن به جنگ اوکراین ظرف ۲۴ ساعت واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی ان ان، «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی دولت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا به اظهارات وی درباره پایان دادن به جنگ روسیه و اوکراین ظرف ۲۴ ساعت واکنش نشان داد. 

بولتون گفت: «این اظهارات نشان می دهد که چرا دونالد ترامپ شایسته ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا نیست. هیچ شخص عاقلی باور نمی کند که بتوان ظرف ۲۴ ساعت روسیه و اوکراین را به یک راه حل متقاعد کرد». 

وی افزود: «این که ترامپ گفت به برد و باخت فکر نمی کند، به وضوح نشان می دهد که او با هدف از این جنگ پیامدها ناشی از تجاوز روسیه برای اوکراین و جهان فاصله دارد». 

بولتون ادامه داد: «ترامپ فکر می کند که رهبران بین المللی به ویژه رقبا او را در جایگاه بالایی می بینند و او رابطه خوبی با شی جین پینگ (رئیس جمهور چین)، ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) و کیم جونگ اون (رهبر کره شمالی) دارد اما حقیقت کاملاً برعکس است، من در آن اتاق ها هنگام دیدار ترامپ با این رهبران حضور داشتم،  به اعتقاد من آنها او را یک احمق مضحک می دیدند». 

ترامپ پیشتر گفته بود که اگر رئیس جمهور شود، ظرف ۲۴ ساعت به جنگ اوکراین پایان خواهد داد و برای او برد و باخت در این جنگ مهم نیست. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز