خبرگزاری کار ایران

اطلاعات خارجه روسیه:

خطر وقوع حملات تروریستی با طراحی آمریکا در سوریه وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۸۲۵

سرویس اطلاعات خارجه روسیه نسبت به خطر وقوع حملات تروریستی با طراحی آمریکا در سوریه هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک،‌ دفتر مطبوعاتی سرویس اطلاعات خارجه روسیه به نقل از «سرگئی ناریشکین»،  رئیس این سرویس گزارش داد که ایالات متحده با کمک باندهای مسلح در حال طراحی حملات تروریستی در سوریه در مکان‌های شلوغ است.

در این گزارش آمده است: «سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا بار دیگر قصد دارند از افراط‌‌گرایان که اکنون مخالفان میانه‌رو نامیده می‌شوند، به عنوان ابزاری معمول برای اجرای طرح‌های خرابکارانه خود استفاده کنند.»

طبق این گزارش، مدیریت این اقدام جنایتکارانه در پایگاه نظامی آمریکا در التنف، محل آموزش عناصر تروریستی داعش  انجام می‌شود.

این سرویس اطلاعاتی اعلام کرد: «آمریکایی‌ها به طور مرتب سرویس تروریست‌ها را تکمیل و آنها را از زندان‌های شمال شرق سوریه آزاد می‌کنند.»

در ادامه این گزارش آمده است:‌ «سلاح‌های کوچک، مهمات و سیستم‌های موشکی ضد تانک با کامیون به اردوگاه‌های آموزشی منتقل می‌شوند». 

سرویس اطلاعاتی روسیه اعلام کرد که از جمله مهم‌ترین ماموریت‌های این عناصر تروریستی مکان‌های تجمع مردم، مغازه‌ها و نهادهای دولتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز