خبرگزاری کار ایران

تیراندازی به خودروی صهیونیست‌ها در حواره

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۹۸۹

نابع محلی اعلام کردند که یک دستگاه خودروی شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست بین ایست بازرسی زعتره و حواره در شهر نابلس هدف تیراندازی قرار گرفته است. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در این عملیات خسارت زیادی به خودرو وارد شده و دست کم یک صهیونیست هم زخمی شده است.

به گزارش ایلنا، منابع محلی اعلام کردند که یک دستگاه خودروی شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست بین ایست بازرسی زعتره و حواره در شهر نابلس هدف تیراندازی قرار گرفته است. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در این عملیات خسارت زیادی به خودرو وارد شده و دست کم یک صهیونیست هم زخمی شده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در حال تعقیب مجری این عملیات هستند. این منابع اعلام کردند که ۱۲ گلوله به خودروی مذکور در حواره اصابت کرده است. 

منابع عبری زبان اعلام کردند که در کمتر از ۲۴ ساعت دو عملیات در شهرک حواره در جنوب نابلس به وقوع پیوست. در اولین عملیات شامگاه دوشنبه یک نظامی اسرائیلی با خودرو زیر گرفته شد و مجروح شد. در دومین عملیات نیز که شامگاه سه‌شنبه به وقوع پیوست، به سمت خودروی صهیونیست‌ها تیراندازی شد که طی آن ۱۲ گلوله به این خودرو اصابت کرده و یک صهیونیست هم زخمی شده است.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز