خبرگزاری کار ایران

صدراعظم آلمان:

نیروهای اوکراینی عملکردی بسیار دقیق و سازماندهی‌شده در جنگ داشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۳۹۳

صدراعظم آلمان گفت که نیروهای اوکراینی «تاکنون به شیوه‌ای بسیار دقیق و سازماندهی‌شده» در جنگ پیش رفته‌اند.

به گزارش ایلنا، «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان گفت که نیروهای اوکراینی «تاکنون به شیوه‌ای بسیار دقیق و سازماندهی‌شده» در جنگ پیش رفته‌اند. 
شولتز در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «مارسل چیولاکو» نخست‌وزیر رومانی، گفت که «هرگز انتظار نداشت که همه چیز از روزی به روز دیگر تغییر کند»، اما نیروهای دفاعی اوکراین «به شیوه‌ای بسیار هدفمند» عملیات خود را طراحی کرده‌اند. 
در همین حال، چیولاکو گفت که رومانی انتظار داشت که درگیری‌ها با ضدحمله اوکراین پایان یابد، اما اکنون باید زمان بیشتر برای پایان درگیری‌ها در نظر بگیرد. 
شولز با اعلام این‌که در حالی که اوکراین در وضعیت جنگی است، نمی‌تواند عضو ناتو شود، گفت که معیارهای عضویت در ناتو شامل «عدم درگیری مرزی باز» است. وی در عین حال گفت که نکته مهم، «حمایت عملی گسترده ناتو از اوکراین» است که ادامه خواهد یافت. 
شولتز افزود که آلمان «شرایطی را برای حمایت از اوکراین حتی برای بلندمدت در صورت طولانی شدن جنگ ایجاد کرده است» و گفت که بسیاری از کشورها می‌توانند از کی‌یف «برای یک سال، دو سال، سه سال و در صورت نیاز، زمان بیشتری حمایت کنند. زیرا مشخص نیست درگیری نظامی چقدر طول خواهد کشید».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز