خبرگزاری کار ایران

انتخابات ریاست‌جمهوری الجزایر ۱۷ آوریل برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۳۷۶۵۱

این انتخابات در حالی برگزار می‌شود که برخی منابع از کاندیداتوری مجدد «عبدالعزیز بوتفلیقه» در این انتخابات خبر داده‌اند.

رییس‌جمهوری الجزایر از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور در تاریخ ۱۷ آوریل خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره٬ این انتخابات در حالی برگزار می‌شود که برخی منابع از کاندیداتوری مجدد «عبدالعزیز بوتفلیقه» در این انتخابات خبر داده‌اند.

«عمار سعیدانی» دبیر کل حزب «جبهه آزادی‌بخش ملی» حاکم بر الجزایر پیش از این اعلام کرده بود که رئیس‌جمهوری فعلی این کشور برای چهارمین بار نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری الجزایر شده است.

وی گفت که حزب جبهه آزادی‌بخش ملی به طور رسمی بوتفلیقه را به عنوان کاندیدای خود برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری الجزایر در سال ۲۰۱۴ میلادی انتخاب کرده است.

سعیدانی افزود که علت انتخاب بوتفلیقه برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۴ میلادی الجزایر دستاوردهای وی طی دوران ریاست‌جمهوری‌اش در این کشور است.

بوتفلیقه ۷۶ ساله سومین دوره ریاست‌جمهوری‌اش در الجزایر را در سال ۲۰۱۴ میلادی به پایان می‌رساند و بر اساس قانون اساسی این کشور وی اجازه دارد برای یک دوره دیگر کاندید شود.

رئیس‌جمهوری کنونی الجزایر در حالی برای چهارمین بار در انتخابات ریاست جمهوری الجزایر کاندید می‌شود که پس از سکته مغزی هفت ماه قبل٬ وضعیت جسمی مناسبی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز