خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

جامعه سوریه هرگز افکار وهابی تکفیری را نمی‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۴۷

افکار وهابی تکفیری نه فقط سوریه بلکه همه کشورهای منطقه را به علت ارتباط عمیق و آمیختگی میان اقشار مختلف اجتماعی آن، تهدید می‌کند.

«بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که جامعه سوریه هرگز افکار وهابی تکفیری که بیگانه به آن است را نمی‌پذیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، اسد در دیدار با هیئتی از کلیسای «انجیلی» که کشیش‌هایی از آمریکا، سوئد، سوئیس، لبنان و سوریه را در بر گرفت، گفت که جامعه سوریه قرن‌های طولانی به آمیختگی، محبت و برادری میان همه اقشار، همه طوایف و نژاد‌ها معروف شده است و هرگز افکار وهابی تکفیری را نمی‌پذیرد؛ افکاری که با آن کاملا بیگانه و از آن به دور است.

اسد افزود که افکار وهابی تکفیری نه فقط سوریه بلکه همه کشورهای منطقه را به علت ارتباط عمیق و آمیختگی میان اقشار مختلف اجتماعی آن، تهدید می‌کند.

رئیس جمهوری سوریه تصریح کرد که یکی از مشکلات اساسی شیوه برخورد آمریکا و غرب با مسائل منطقه خاورمیانه را این دانست که بیشتر رهبران آن‌ها بسیار دور از فهم درست واقعیت‌ها و ویژگی‌های این منطقه و منافع ملت‌های آن هستند.

وی در ادامه گفت که بیشتر رهبران آمریکایی و غربی بر اساس منافع اندک خود و به دور از منافع ملت‌ها و کشور‌هایشان با مسائل منطقه خاورمیانه برخورد می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز