خبرگزاری کار ایران

کارشکنی فرانسه در برگزاری کنفرانس بین‌المللی ژنو۲؛

پاریس از عبور هواپیمای هیئت سوری از حریم هوایی خود جلوگیری کرد

کد خبر : ۱۳۸۲۶۴

یک مسئول سوری در وزارت خارجه سوریه گفت که فرانسه اجازه نداد هواپیمای حامل هیئت سوری که قرار است در کنفرانس بین‌المللی ژنو۲ شرکت کند، از حریم هوایی این کشور عبور کند.

دولت فرانسه از عبور هواپیمای حامل هیئت سوری از حریم هوایی خود برای رفتن به سوئیس به منظور شرکت در کنفرانس ژنو۲ جلوگیری کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مسئول سوری در وزارت خارجه سوریه گفت که فرانسه اجازه نداد هواپیمای حامل هیئت سوری که قرار است در کنفرانس بین‌المللی ژنو۲ شرکت کند، از حریم هوایی این کشور عبور کند.

این مسئول افزود که این اقدام پاریس ثابت می‌کند که فرانسه تمام توان خود را برای شکست کنفرانس بین‌المللی ژنو۲ به کار گرفته است. این نشست چهارشنبه هفته جاری آ‎غاز به کار می‌کند.

وی تاکید کرد که دولت سوریه همه راه‌های ممکن برای رسیدن هیئت خود به سوئیس برای شرکت در کنفرانس ژنو۲ در زمان مناسب را بررسی می‌کند.

برخی کشورهای اروپایی تعدادی از مسئولان و شرکت‌های سوری را از زمان آغاز بحران این کشور تحریم کردند.

بنا بر این گزارش، هیئت دمشق برای مشارکت در کنفرانس ژنو۲ شامل ۱۶ مسئول می‌شود و ریاست این هیئت را «ولید المعلم» وزیر خارجه سوریه به عهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز