خبرگزاری کار ایران

دستگیری وزیر خارجه پیشین پاکستان در اسلام آباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۱۴۹

مقام‌های پاکستان وزیر خارجه پیشین این کشور را دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، مقام‌های پاکستان «شاه محمود قریشی»، وزیر خارجه پیشین و معاون رئیس حزب «تحریک انصاف» را از منزلش در اسلام آباد دستگیر کردند. 

حزب تحریک انصاف با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری توئیتر  اعلام کرد که شاه محمود قریشی،‌ معاون این حزب بار دیگر به ناحق دستگیر و به یکی از مقرهای آژانس تحقیقات فدرال منتقل شد. 

طبق این گزارش، آژانس تحقیقات فدرال در حال انجام تحقیقات درباره ناپدید شدن یک تلگراف دیپلماتیک است که در اختیار «عمران خان»، نخست‌وزیر پیشین و رهبر حزب تحریک انصاف در زندان بوده است و او آن را به عنوان مدرکی دال بر توطئه خارجی برای سرنگونی خود از موقعیت قبلی و کنار زدنش از قدرت ارائه کرده بود.

«عمر ایوب»، دبیرکل حزب تحریک انصاف نیز اعلام کرد که قریشی پس از برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در اسلام آباد که طی آن صحت شایعه‌های مربوط به اختلافات درونی حزب را تکذیب و بر شکایت به دادگاه عالی در اعتراض به تعویق انتخابات سراسری تاکید کرده بود، در بدو ورود به منزلش بازداشت شد. 

رسانه‌ها پیشتر گزارش داده بودند که اختلاف بین قریشی و ایوب پس از دستگیری عمران خان در پنجم آگوشت تشدید شده است و هر یک برای جانشینی خان به عنوان رهبر حزب تحریک انصاف تلاش می‌کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز