خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۸۶۱

گمانه‌زنی‌ها از شلیک موشک به هواپیمای حامل رهبر واگنر، تسلیم شدن دونالد ترامپ به زندان «فولتون» و میزبان آمریکا از خلبانان اوکراینی برای آموزش از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهوری روسیه در اولین اظهارات خود پس از سقوط هواپیمایی که احتمالاً منجر به کشته شدن هبر گروه واگنر شد، گفت که وی مردی با سرنوشت دشوار اما با استعداد بود.

- منابع آمریکایی اعلام کردند که ارزیابی‌های اولیه این کشور حاکی از آن است که سقوط هواپیمای حامل رهبر گروه واگنر، عامدانه و «ناشی از یک انفجار» بوده است.

- رئیس‌جمهوری اوکراین ‌گفت که درباره سرنوشت رهبر واگنر نظری ندارد.

- سخنگوی پنتاگون که این نهاد معتقد است که رهبر گروه واگنر در سقوط هواپیما در روسیه کشته شده است ولی شواهدی از شلیک موشک به هواپیمای حامل وی در اختیار ندارد.

- یک مقام ارشد دفاعی واشنگتن اعلام کرد که آمریکا در ماه اکتبر میزبان خلبانان اوکراینی برای آموزش روی جت‌های جنگنده اف-۱۶ خواهد بود.

- رئیس جمهوری سابق آمریکا برای رسیدگی به اتهام تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات ۲۰۲۰، خود را به زندان «فولتون» در آتلانتا تسلیم کرد.

- رئیس جمهوری سابق آمریکا که خود را تسلیم زندان «فالتون» در آتلانتا کرده بود، با وثیقه ۲۰۰ هزار دلاری آزاد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز