خبرگزاری کار ایران

ولید المعلم:

اگر مذاکرات جدی با مخالفان آغاز نشود شنبه ژنو را ترک می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۵۵

مخالفان برای انجام مذاکرات جدی نیستند و قصدی برای برگزاری مذاکرات جدی نیز ندارند.

«ولید المعلم» وزیر خارجه سوریه در دیدار با «اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه تهدید به ترک مذاکرات ژنو برای حل بحران سوریه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، المعلم در دیدار با ابراهیمی که کمتر از یک ساعت طول کشید تاکید کرد که اگر مذاکرات جدی با مخالفان سوری برگزار نشود، هیئت دمشق فردا - شنبه - ژنو را ترک می‌کند.

المعلم افزود که مخالفان برای انجام مذاکرات جدی نیستند و قصدی برای برگزاری مذاکرات جدی نیز ندارند.

برخی منابع سوری نیز اعلام کردند که دیدار وزیر خارجه سوریه با ابراهیمی در فضایی مثبت برگزار شد.

در همین حال برخی منابع گفتند که مذاکرات ابراهیمی با هیئت سوری در مقر سازمان ملل در ژنو به پایان رسید.

از طرف دیگر، «عمران الزعبی» وزیر اطلاع رسانی سوریه به خبرنگاران در ژنو گفت که دولت سوریه درخواست مخالفان سوری برای تشکیل دولت انتقالی را نمی‌پذیرد.

مخالفان سوری اعلام کردند که هیئت ائتلاف مخالفان سوری به شرطی با هیئت دمشق در ژنو دیدار می‌کند که دولت سوریه توافقنامه ژنو۱ برای تشکیل دولت انتقالی را امضا کند.

قرار بود امروز هیئت‌های مخالفان و دولت سوریه با نظارت «اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در ژنو با هم دیدار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز