خبرگزاری کار ایران

ولیعهد عربستان:

در صورت دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، دست به اقدام مشابه می‌زنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۳۸۲

ولی‌عهد عربستان با تکرار برخی ادعاها در خصوص امکان دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، گفت که در صورت تحقق این مسأله، ریاض دست به اقدام مشابه می‌زند.

به گزارش ایلنا، «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان با تکرار برخی ادعاها در خصوص امکان دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، گفت که در صورت تحقق این مسأله، ریاض دست به اقدام مشابه می‌زند. 

به گزارش العربیه،ولی‌عهد عربستان در مصاحبه اختصاصی با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» گفت: «ما نگران دست‌‌یابی هر کشوری به سلاح هسته‌ای هستیم».

وی همچنین افزود:«دست‌یابی به تسلیحات هسته‌ای فایده‌ای ندارد زیرا کاربرد آن ناممکن است».

محمد بن سلمان در ادامه اظهارات خود در این زمینه با بیان این‌که «ما نگران دست‌یابی هر کشوری به سلاح هسته‌ای هستیم» گفت:«هر کشوری که دست به کاربرد تسلیحات هسته‌ای بزند خود را درگیر جنگ علیه کل کشورهای جهان خواهد کرد».

ولی‌عهد سعودی در ادامه سخنان خود همچنین تاکید کرد که جهان هیروشیمای جدیدی را برنمی‌تابد.

در بخش دیگری از اظهارات خود ولی‌عهد سعودی گفت که «اسامه بن لادن» رهبر پیشین سازمان القاعده همان‌طور که دشمن آمریکا بود با سعودی نیز دشمنی می‌کرد.

ولی‌عهد سعودی همچنین توضیح داد که مسأله فلسطین برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل بسیار مهم است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز