خبرگزاری کار ایران

صالح العاروری:

حماس شمار زیادی اسرائیلی از جمله چند افسر عالی‌رتبه را به اسارت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۴۹۳

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد که جنبش متبوعش در نبرد طوفان الاقصی شمار زیادی از اسرائیلی‌ها از جمله چند افسر عالی‌رتبه را به اسارت گرفته است.

به گزارش ایلنا، «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد که جنبش متبوعش در نبرد طوفان الاقصی شمار زیادی از اسرائیلی‌ها از جمله چند افسر عالی‌رتبه را به اسارت گرفته است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، صالح العاروری اظهار داشت که ما به مبارزه تا آزادی سرزمین خود ادامه می‌دهیم.

العاروری تصریح کرد که این حق ملت فلسطین است که آزادانه و با عزت و کرامت زندگی کند.

وی بیان کرد که مقاومت و در رأس آن گردان‌های قسام هرگز در برابر هتک حرمت مقدسات خود سکوت نمی‌کند.

العاروری افزود که دشمن صهیونیستی هر روز در حال برنامه‌ریزی برای تعرض به اسرای فلسطینی است.

وی با اشاره به اینکه هرگز ادامه محاصره غزه یا تعرض به اسرای فلسطینی در زندان های اسرائیلی را برنمی‌تابیم، بیان کرد که در نبرد جاری شمار زیادی از مبارزان مقاومت به شهادت رسیده و در مقابل شمار زیادی از صهیونیست‌ها نیز به هلاکت رسیده یا اسیر شدند.

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس بیان کرد که نبرد با دشمن صهیونیستی همچنان در اوج خود قرار دارد و آزادی اسرای فلسطینی بسیار نزدیک است.

صالح العاروری در ادامه تاکید کرد که دشمن صهیونیستی مقاومت، ملت و مقدسات فلسطین در غزه و کرانه باختری را مورد حمله قرار داده است.

العاروری گفت که اطلاعاتی در اختیار داشتیم که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای حمله به غزه و کرانه باختری آماده می کرد.

وی تصریح کرد که تمامی احتمالات وارد است و ما برای آن آمادگی کامل داریم، از جمله حمله زمینی دشمن صهیونیستی به غزه و این بهترین گزینه برای مقاومت است.

صالح العاروری تأکید کرد که ما گزینه‌ای جز ادامه نبرد با دشمن صهیونیستی پیش روی خود نداریم.

وی بیان کرد که تماس‌های زیادی از طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای با رهبران حماس برقرار شده و نبرد تازه در آغاز خود قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز