خبرگزاری کار ایران

انتقاد پوتین از سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال اوکراین

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۵۳

پوتین با انتقاد از اعزام هیئت بلند پایه اتحادیه اروپا به اوکراین در زمان برگزاری تظاهرات ضد دولتی در این کشور٬ گفت که در پیش گرفتن چنین رویکردهایی باعثبه وجود آمدن برخی برداشت‌ها مبنی بر دخالت اتحادیه اروپا در امور داخلی اوکراین شده است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه در نشست اتحادیه اروپا – روسیه در بروکسل از سیاست‌های این اتحادیه در قبال اوکراین انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس٬ پوتین با انتقاد از اعزام هیئت بلند پایه اتحادیه اروپا به اوکراین در زمان برگزاری تظاهرات ضد دولتی در این کشور٬ گفت که در پیش گرفتن چنین رویکردهایی باعثبه وجود آمدن برخی برداشت‌ها مبنی بر دخالت اتحادیه اروپا در امور داخلی اوکراین شده است.

وی افزود: «می‌توانم تصور کنم اگر در زمان ناآرامی‌های یونان یا هر کشور دیگری در اروپا، وزیر خارجه ما به تظاهرات ضد اروپایی می‌پیوست، شرکای اروپایی ما چه واکنشی نشان می‌دادند. هر چه مداخله بیشتری صورت گیرد، مشکلات بیشتری به وجود خواهد آمد. با توجه به روابط ویژه روسیه و اوکراین، این مسئله قابل پذیرش نیست.»

پوتین همچنین گفت که اتحادیه اروپا در برابر مخالفان دولت اوکراین٬ نرمش نشان داده است.

وی تاکید کرد که حتی اگر مقام‌های دولت اوکراین تغیر کنند و این کشور به اتحادیه اروپا نزدیک‌تر شود٬ مسکو به تعهدات اقتصادی خود در قبال کی‌یف عمل خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز