خبرگزاری کار ایران

ارتش لیبی و شبه نظامیان مسلح به شدت در بنغازی درگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۱۲

درگیری‌ها در حال حاضر در مناطق «القوارشه»، «قاریونس» و «الهواری» در غرب و جنوب غرب بنغازی که در آن‌ها مقرهای انقلابیون سابق از جمله گردان «شهدای ۱۷ فوریه» واقع شده، در جریان است.

نیروهای ویژه ارتش لیبی و شبه نظامیان مسلح به شدت در شهر «بنغازی» واقع در شرق این کشور درگیر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک منبع نظامی لیبی گفت که واحدهایی از نیروهای ویژه و نیروهای «صاعقه» ارتش لیبی با حمایت نیروی هوایی در پی ربوده شدن پسر سرهنگ «ونیس بوخماده» فرمانده نیروی ویژه در بنغازی با شبه نظامیان مسلح در این شهر درگیر شدند.

این منبع افزود که نیروهای ارتش در حال پیگرد شبه نظامیانی هستند که پسر بوخماده را گروگان گرفته‌اند.

منبع نظامی افزود که درگیری‌ها در حال حاضر در مناطق «القوارشه»، «قاریونس» و «الهواری» در غرب و جنوب غرب بنغازی که در آن‌ها مقرهای انقلابیون سابق از جمله گردان «شهدای ۱۷ فوریه» واقع شده، در جریان است.

وی افزود که درگیری‌ها در پی ربودن پسر فرمانده نیروهای ویژه ارتش لیبی در بنغازی و حمله این شبه نظامیان به یک بالگرد ارتش آغاز شد که در حال گشت زنی در منطقه القوارشه بود.

در تحولی دیگر ربایندگان پسر بوخماده طی تماسی شرط آزادی پسرش را عقب نشینی نیروهای ویژه از مقر شبه نظامیان اعلام کردند که در حال حاضر زیر آتش واحد‌های ارتش قرار دارد.

در همین حال، برخی منابع پزشکی نیز گفتند که در این درگیری یک نیروی ارتش کشته و دو نیروی دیگر زخمی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز