خبرگزاری کار ایران

جمعیت هلال احمر فلسطین:

جامعه بین‌الملل از غیرنظامیان در برابر حملات اسرائیل در نوار غزه محافظت کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۲۸۶

جمعیت هلال احمر فلسطین از جامعه بین‌المللی خواست که مداخله کرده و از غیرنظامیان و همچنین تیم‌های پزشکی در برابر حملات اسرائیل در نوار غزه محافظت کند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، جمعیت هلال احمر فلسطین از جامعه بین‌المللی خواست که مداخله کرده و از غیرنظامیان و همچنین تیم‌های پزشکی در برابر حملات اسرائیل در نوار غزه محافظت کند.

این بیانیه پس از اذعان رژیم صهیونیستی به هدف قرار دادن یک آمبولانس در یک کاروان پزشکی در نزدیکی بیمارستان الشفا در شهر غزه در روز جمعه منتشر شد.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت غزه تحت کنترل حماس، در این حمله ۱۵ نفر کشته و ۶۰ نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس بیانیه‌های وزارت بهداشت فلسطین در غزه دو پزشک در این حملات مجروح شدند.

اسرائیل مدعی شد که دلیل هدف قرار دادن این آمبولانس، استفاده حماس از آن بوده است. 

در همین حال، جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که این حملات مستقیماً به یک آمبولانس وزارت بهداشت اصابت کرده و به یک آمبولانس دیگر متعلق به این جمعیت که حامل یک زن ۳۵ ساله مجروح در وضعیت وخیم بود، آسیب رساند.

جمعیت هلال احمر فلسطین تأکید کرد که هدف قرار دادن عمدی پرسنل پزشکی نقض جدی کنوانسیون‌های ژنو و جنایت جنگی است. از تاریخ هفتم اکتبر هشت آمبولانس از کار افتاده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز