خبرگزاری کار ایران

تشکیلات خودگردان:

جامعه بین‌الملل با آزمون نهایی برای حفظ اعتبار خود در پرونده فلسطین روبروست

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۳۲۳

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین جامعه بین‌الملل را به حفظ اعتبار باقی مانده خود برای توقف جنایت‌های اسرائیل فرا خواند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که جامعه بین‌الملل برای به عهده گرفتن مسئولیت‌ها و توانش جهت اجبار اسرائیل به توقف جنگ و آزادی بیش از دو میلیون فلسطینی که به‌عنوان گروگان ربوده است، با آزمون نهایی مواجه است.

در این بیانیه آمده است: «سران اسرائیل و دیگران بر موضوع حدود ۲۴۰ اسیر اسرائیلی بازداشت شده برای توجیه و مشروعیت بخشیدن به جنگ ویرانگر خود در نوار غزه تمرکز کرده‌اند در حالی که دولت اشغالگر دو میلیون و ۴۰۰ هزار فلسطینی ساکن نوار غزه را به گروگان گرفته، شکنجه می‌کند، می‌کشد، آنها را مجبور به رفتن و ترک خانه‌هایشان می‌کند، زندگی آنها را زیر بمباران جنایتکارانه به در وضعیتی مجهول قرار داده است، رفت و آمدشان را کاملا فلج کرده است، آنها را در حالی که برای یافتن پناهگاه سرگردان هستند، با هواپیماهای جنگی و سلاح‌های ممنوعه بین المللی تعقیب و از ابتدایی ترین حقوق و نیازهای اولیه خود مانند برق، آب، غذا، دارو، سوخت و ارتباطات محروم می‌کند».

این وزارتخانه ابراز تاسف کرد که برخی کشورها در حالی از تلاش برای آزادی اسرائیلی‌ها صحبت می‌کنند که موضوع آزادی دو میلیون و ۴۰۰ هزار فلسطینی را که دولت اشغالگر ربوده، از آنها انتقام می‌گیرد و با بمیاران بی رویه رفتاری دون شأن انسان با آنها دارد، نادیده می‌گیرند». 

در این بیانیه تاکید شده است که جامعه بین‌المللی با آزمون نهایی اعتبار باقی‌مانده خود برای به عهده گرفتن مسئولیت‌ها و توانش جهت اجبار اسرائیل به توقف جنگ ویرانگر علیه نوار غزه، محافظت از غیرنظامیان و آزادی بیش از دو میلیون فلسطینی مواجه است که گروگان اسرائیل هستند و تعدادشان صد هزار برابر بیشتر از اسرای اسرائیلی در نوار غزه می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز